Klantenservice

Retouren, klachten en geschillen

In het kort:
Stuur niet zomaar iets terug. We hebben dan geen idee van wie de retour afkomstig is.
Heeft u de (order) gegevens bij de hand? Dan kunnen wij u snel helpen.
Neem altijd contact op met Folbert-Haardhuys.
Indien u reageert per mail ontvangt u binnen 2 werkdagen inhoudelijke reactie. Per telefoon krijgt u direct respons.
Uitgebreid:

Niet tevreden met uw aankoop:
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen voorraadartikelen te retourneren. Mocht u om wat voor reden dan ook binnen deze periode niet tevreden zijn over uw aankoop dan verzoeken wij u hiervan onze klantenservice per e-mail of telefonisch (+31(0)546 561031) op de hoogte te stellen. U ontvangt van uw melding een ontvangstbevestiging per mail.

Voorwaarden retour sturen zonder opgaaf van redenen:
Alleen voorraad artikelen.
Artikelen dienen binnen 10 dagen teruggestuurd te worden anders worden ze niet meer in behandeling genomen.
Artikelen zijn onbeschadigd en compleet.
Fabrieksverpakking is in goede staat.
Bijbehorende handleiding(en) zijn aanwezig in de verpakking.
Retourzending is gemeld aan Folbert-Haardhuys Meld een retour aan. Verzendkosten worden niet vergoed.

Zie ook Algemene voorwaarden

Artikelen die speciaal voor u zijn besteld kunnen niet zomaar worden geretourneerd. Uiteraard doen wij ook in geval van een speciale bestelling ons uiterste best om een eventueel technisch of esthetisch mankement op te lossen.

We streven ernaar om klachten binnen 48 uur (op werkdagen) inhoudelijk te behandelen. Hierbij treden we graag persoonlijk met u in contact. Vermeld daarom liefst bij uw klacht een telefoonnummer waarop we u overdag kunnen bereiken. Het is handig wanneer u bij het aanmelden een order- en/of artikelnummer vermeld.
Terugsturen van producten kan alleen na autorisatie van onze klantenservice. Producten die teruggestuurd worden zonder onze toestemming worden niet in ontvangst genomen. Afhankelijk van de retour reden worden de verzendkosten van de retourzending al dan niet vergoed.

Garantie:
Mocht uw aankoop, na de afkoelingsperiode, niet (meer) naar behoren functioneren of anderszins een gebrek vertonen, neemt u ook dan per mail of telefoon contact met ons op. Technisch gerelateerde producten kunnen ondanks zorgvuldige en uitgebreide testen toch eerder kapot gaan dan u redelijkerwijze mag verwachten. Zorgt u er alstublieft voor dat u het gebrek zo nauwkeurig mogelijk kunt omschrijven alvorens ons te benaderen. Met een ordernummer en/of artikelnummer bij de hand kunnen wij u sneller helpen.

Hoelang duurt het voordat ik een inhoudelijke reactie krijg?
U ontvangt binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Betalingsmogelijkheden

iDeal

Met iDeal kunt u gratis en vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Vooruitbetalen

Indien u kiest voor de betaalmethode “vooruit betalen” dient u het totale bedrag over te maken op onze

IBAN: NL89 INGB 0001 8880 75
BIC: INGBNL2A

Contant of Pinnen

Pinnen of Contant bij het afhalen van uw bestelling.
U kunt bij het afhalen van uw bestelling aan onze afhaalbalie betalen met een pinpas of contant. Vergeet dus niet uw pinpas bij het afhalen mee te nemen en zorg ervoor dat het totaalbedrag van uw bestelling niet boven de betaallimiet van uw pinpas ligt.