Retouren, klachten en geschillen |
In het kort:
Uitgebreid: |
Niet tevreden met uw aankoop:U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen voorraadartikelen te retourneren. Mocht u om wat voor reden dan ook binnen deze periode niet tevreden zijn over uw aankoop dan verzoeken wij u hiervan onze klantenservice per e-mail of telefonisch (+31(0)546 561031) op de hoogte te stellen. U ontvangt van uw melding een ontvangstbevestiging per mail. |
Voorwaarden retour sturen zonder opgaaf van redenen:
|
Artikelen die speciaal voor u zijn besteld kunnen niet zomaar worden geretourneerd. Uiteraard doen wij ook in geval van een speciale bestelling ons uiterste best om een eventueel technisch of esthetisch mankement op te lossen. |
We streven ernaar om klachten binnen 48 uur (op werkdagen) inhoudelijk te behandelen. Hierbij treden we graag persoonlijk met u in contact. Vermeld daarom liefst bij uw klacht een telefoonnummer waarop we u overdag kunnen bereiken. Het is handig wanneer u bij het aanmelden een order- en/of artikelnummer vermeld. Terugsturen van producten kan alleen na autorisatie van onze klantenservice. Producten die teruggestuurd worden zonder onze toestemming worden niet in ontvangst genomen. Afhankelijk van de retourreden worden de verzendkosten van de retourzending al dan niet vergoed. |
Garantie:Mocht uw aankoop, na de afkoelingsperiode, niet (meer) naar behoren functioneren of anderszins een gebrek vertonen, neemt u ook dan per mail of telefoon contact met ons op. Technisch gerelateerde producten kunnen ondanks zorgvuldige en uitgebreide testen toch eerder kapot gaan dan u redelijkerwijze mag verwachten. Zorgt u er alstublieft voor dat u het gebrek zo nauwkeurig mogelijk kunt omschrijven alvorens ons te benaderen. Met een ordernummer en/of artikelnummer bij de hand kunnen wij u sneller helpen. |
Hoelang duurt het voordat ik een inhoudelijke reactie krijg?U ontvangt binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie |